Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 2.999,- p/mnd klik hier
1987, 43595 Mls
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.500,- p/mnd klik hier
1987, 24000 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.750,- p/mnd klik hier
1987, 26043 Mls
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 4.250,- p/mnd klik hier
1987, 19654 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 4.795,- p/mnd klik hier
1988,
FH Motoren, FLEVO
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.450,- p/mnd klik hier
1993, 27665 Mls
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.999,- p/mnd klik hier
1993, 87887 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 5.999,- p/mnd klik hier
1993,
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 5.999,- p/mnd klik hier
1993,
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 2.250,- p/mnd klik hier
1994, 5729 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 2.990,- p/mnd klik hier
1994, 25831 Mls
Merkdealer
SUZUKI VS 1400 INTRUDER LT
SUZUKI VS 1400 INTRUDER LT
€ 3.690,- p/mnd klik hier
1994, 35198 Km
Merkdealer
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.950,- p/mnd klik hier
1995, 20036 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.999,- p/mnd klik hier
1997, 45849 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 2.250,- p/mnd klik hier
1998, 12144 Mls
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion