Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 7.249,- p/mnd klik hier
2015, 54594 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 8.249,- p/mnd klik hier
2015, 22567 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 8.000,- € 8.250,- p/mnd klik hier
2015, 23164 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2015, 29223 Km
SUZUKI GSX-S 1000
SUZUKI GSX-S 1000
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2016, 47000 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 7.500,- p/mnd klik hier
2016, 39336 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 7.900,- p/mnd klik hier
2016, 40500 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2016, 43619 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 8.150,- p/mnd klik hier
2016, 35700 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2016, 29900 Km
SUZUKI GSX-S 1000 STREET X-TREME
SUZUKI GSX-S 1000 STREET X-TREME
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2016, 35800 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 8.790,- p/mnd klik hier
2016, 17971 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2016, 14973 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2018, 23800 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2018, 16200 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2018, 20513 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2019, 32656 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 10.499,- p/mnd klik hier
2019, 6852 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2020, 10295 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 10.895,- p/mnd klik hier
2020, 15088 Km
Een stukje historie: YAMAHA in 1968 - Dit type startte een wererldwijde produktie-explosie in trail motorfietsen. Voor de verschijning van de DT-1 waren off-road motorfietsen een gestripte vorm van wegmotoren. Ter contrast werd de motor geïntroduceerd met de mededeling dat de machine je brengt "beyond where the roads end." Boordevol technologie speciaal voor off-road rijden, zoals een Ceriani type voorvork en de langste slag in het motorblok van die tijd, Autolube, een valbeugel om het blok, vijf kleppen, brede geblokte crossbanden werd deze motor de grondlegger van de "trail bikes."
© 2000 - 2025 Motoroccasion