Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 7.500,- p/mnd klik hier
2015, 39642 Km
SUZUKI GSX-S 1000
SUZUKI GSX-S 1000
€ 7.790,- p/mnd klik hier
2015, 50385 Km
SUZUKI GSX-S 1000
SUZUKI GSX-S 1000
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2015, 11455 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2015, 21342 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2015, 22617 Km
SUZUKI GSX-S 1000
SUZUKI GSX-S 1000
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2015, 17280 Km
SUZUKI GSX-S 1000
SUZUKI GSX-S 1000
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2015, 14841 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 7.790,- p/mnd klik hier
2016, 54060 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2016, 29900 Km
SUZUKI GSX-S 1000 STREET X-TREME
SUZUKI GSX-S 1000 STREET X-TREME
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2016, 32287 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000
SUZUKI GSX-S 1000
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2016, 9606 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 9.190,- p/mnd klik hier
2016, 13204 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2016, 13383 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 8.850,- p/mnd klik hier
2017, 24858 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2017, 35105 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2017, 16000 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 9.349,- p/mnd klik hier
2017, 20818 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2017, 35087 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000
SUZUKI GSX-S 1000
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2018, 27062 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 10.290,- p/mnd klik hier
2018, 17676 Km
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2024 Motoroccasion