Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 4.690,- p/mnd klik hier
2002, 9417 Km
Merkdealer
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2002, 43000 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2003, 19027 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 4.949,- p/mnd klik hier
2003, 13802 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2004, 57633 Km
Merkdealer
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2004, 35632 Km
Merkdealer
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 5.100,- p/mnd klik hier
2004, 27795 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2004, 17900 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2005, 49604 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 5.350,- p/mnd klik hier
2005, 41083 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2005, 25700 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2005, 22356 Mls
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2006, 51080 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2006, 52991 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 5.789,- p/mnd klik hier
2006, 14660 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2007, 22400 Km
Merkdealer
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 6.695,- p/mnd klik hier
2008, 37500 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2008, 18664 Km
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2024 Motoroccasion