Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 Y-AMT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ICON BLUE
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

Maak kennis met de MT-09 Y-AMT:

Een nieuwe dimensie van prestaties.



Al tien jaar lang is de MT-09 een waar Yamaha-icoon, en nu is het tijd om de lat nóg hoger te leggen met de introductie van de MT-09 Y-AMT. Dit nieuwe model tilt de legendarische eigenschappen van de MT-09 naar ongekende hoogten en voegt een extra dimensie toe aan de Dark Side of Japan.



Met de geavanceerde Y-AMT-technologie voel je je meer verbonden met de MT-09 dan ooit tevoren. Ervaar de adrenaline van razendsnelle acceleratie en uitzonderlijke precisie in bochten, terwijl je geniet van sportieve, soepele schakelingen met vingerbediening (MT). Of kies voor ultiem gemak met de volledig automatische transmissie (AT).

De MT-09 Y-AMT biedt een ongeëvenaarde rijervaring, of je nu kiest voor manueel schakelen of voor automatische controle.



Direct uit voorraad leverbaar bij Yamaha Dealer Motorstore Uithoorn!
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion