Nieuwsbrief:

Motorstore Uithoorn


www.motorstoreuithoorn.nl
0297-540163
Dealer van:Lid BOVAG

AGM, HONDA, KAWASAKI, KYMCO, PEUGEOT, SUZUKI, SYM, YAMAHA


Motorstore Uithoorn is hét dealer totaal bedrijf voor jouw nieuwe en gebruikte motorfiets. Door een zeer ruime voorraad aan motorfietsen, motorscooters, onderdelen en accessoires kunnen wij jou van alle services voorzien. Met een ruime gespecialiseerde werkplaats met geschoolde monteurs is geen reparatie ons te gek!
Alle motoren van Motorstore Uithoorn
187 motoren gevonden
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
€ 8.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA TRACER 9 GT
YAMAHA TRACER 9 GT
€ 17.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 5.699,- p/mnd klik hier
2015, 25337 Km
Merkdealer
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 9.099,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 1050
SUZUKI V-STROM 1050
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2022, 24791 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 11.299,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 11.299,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 14.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 14.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA TRACER 9 Y-AMT
YAMAHA TRACER 9 Y-AMT
€ 15.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 14.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
HONDA X-ADV
HONDA X-ADV
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2021, 31962 Km
Merkdealer
HONDA NC 750 X ABS
HONDA NC 750 X ABS
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2017, 33991 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 GX
SUZUKI GSX-S 1000 GX
€ 18.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 1050
SUZUKI V-STROM 1050
€ 16.299,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 12.699,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 9.899,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 9.899,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 9.899,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion