Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC
€ 8.989,- p/mnd klik hier
2009, 27953 Km
Merkdealer
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2009, 37051 Km
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC
€ 8.250,- € 9.400,- p/mnd klik hier
2009, 18788 Km
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
€ 9.498,- p/mnd klik hier
2009, 18004 Km
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC
€ 9.790,- p/mnd klik hier
2009, 9786 Km
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2010, 63976 Km
Merkdealer
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC ABS
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC ABS
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2010, 19878 Km
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC
€ 9.489,- p/mnd klik hier
2011, 31348 Km
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2012, 39621 Km
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion