Nieuwsbrief:

HONDA  CBF 125 - 2021

Garantie: Ja
227 Km
Rood
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop een echt bijna nieuwe lichte honda motorfiets de CB 125 F

* Bj 2021 , mijn prive speeltje ik ben dus de 1e eigenaar
* 227 km dus nog niet ingereden
* Ideaal voor stads / regionaal verkeer , niet echt voor op de snelweg
* Betreft het laaste model , met het digitale dashboard , met percies die info die je nodig hebt
* 125cc 1 cilinder , heel betrouwbare honda techniek , ik rij er tot nu toe gemiddeld 1 op 55 mee
* Heel licht in eigen gewicht  dus ook ideaal voor op of in de camper mee te nemen
* accu van vorig jaar , en er zit ook druppellader bij  dus altijd startklaar
* compleet met resevesleutel  boekjes , druppellader en boord gereedsschap
* prijs 2799E  (  700E onder de huidige nieuwprijs , dus de "KOP "is eraf  en inruil kan ook nog
 
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion