Nieuwsbrief:

YAMAHA  XV 750 VIRAGO - 1994

Garantie: Nee
48437 Mls
GRIJS
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
yamaha - xv-750-virago
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Echte klassieker met karakter! Deze Yamaha XV750 uit 1994 is een robuuste V-twin met tijdloze uitstraling en relaxte rijhouding. Ideaal voor de liefhebber van puur cruisen.


  • Motor Outlet – scherpe prijzen, geen poespas

    Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Outlet Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion