Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Zojuist bij ons binnen gekomen, Yamaha XT660X model 2008
Start/loopt netjes en staat 35kw op kenteken dus ook leuk voor de a2 code 80 rijders.!
---------------------------------------------------------
* Interesse in deze motorfiets en u wilt hem bezichtigen?
Of heeft u een vraag over een motor? Hiervoor kunt u de marktplaats messenger of whats app 06-3878 3611 gebruiken
* Garantie mogelijkheden: 3, 6 of 12 maanden
* Servicebeurt optioneel voor 350,-
* Een motor reserveren kan d.m.v. een kleine aanbetaling
---------------------------------------------------------
Inruil:
U bent welkom om uw motor/scooter bij ons in te ruilen en krijgt er een eerlijke prijs voor terug
Kom gezellig eens langs in onze showroom om dit te bespreken of neem contact op via whatsapp 06-3878 3611 en stuur wat foto's en een richtprijs door.
Financiering:
Wilt u het laatste beetje laten financieren? Ook dat is bij ons mogelijk. Of het nu 1000, 2000 of 5000 euro is, wij doen er niet moeilijk over.! U kunt vrijblijvend een aanvraag doen op onze website.
Waar zijn wij gevestigd?
Wij zijn gevestigd in Monster, een klein uurtje van Utrecht en Amsterdam. vanuit Rotterdam 25 minuten.
Mocht afstand een probleem zijn voor u dan kunnen wij tegen een schappelijke vergoeding de motor thuis bezorgen.!
Gewoon even een klein vraagje? U kunt ons ook bereiken via whats-app op 06-38 78 36 11 en de marktplaats chat
Complete afdeling motoren voor de 35KW en A2 rijder.!
Altijd ruim 175 motoren op voorraad!
Ruime openingstijden:
Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 - 17.30
Zaterdag 09.00 - 16.00
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, 1-cilinder, vloeistofgekoeld, met bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 100 mm x 100 mm |
Cilinder inhoud | 660 cc |
Comp. verhouding | 10:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Elektronische injectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 48 pk / 35.3 kW bij 6000 tpm |
Max. koppel | 58.4 Nm bij 5250 tpm |
Koppeling | natte meerplatenkoppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 liter |
Topsnelheid | 170 km/u |
ABS | nee |
Frame | Stalen brugframe |
Vering voor | Telescoop, 200 mm veerweg |
Vering achter | Achterbrug met Monocross, schroefveer / gas-oliedemper, veerweg 200 mm |
Remmen voor | Zwevende schijfrem, Ø320 mm |
Remmen achter | Schijfrem, Ø245 mm |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 160/60 ZR 17 |
Wielbasis | 1490 mm |
Lengte | 2175 mm |
Breedte | 860 mm |
Hoogte | 1210 mm |
Zithoogte | 875 mm |
Drooggewicht | 177 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Het design van deze imposante motorfiets dwingt groot respect af. De XT660X is een motorfiets die tegen een stootje kan. Een motor die gebouwd is voor het jachtige leven in en rond de stad, maar ook grensverleggend op zeer bochtige trajecten. De pittige 1-cilinder die alle beschikbare pk’s optimaal combineert met supermototechniek. Met een stevig rijwielgedeelte dat enorm makkelijk te besturen is en alle pk’s foutloos overbrengt naar het asfalt . |
Ruim 150 motoren op voorraad
Veel betalingsmogelijkheden.
Ook inruil van uw auto is bij ons bespreekbaar.
Uitgebreide garantie mogelijkheden.
Bekijk ons volledige aanbod.
Ruime financiering mogelijkheden zowel prive als zakelijk.
Zit de gewenste motor er toch niet tussen, dan kunt u ons altijd met een zoekopdracht aan het werk zetten. Bent u van plan uw motor te verkopen? Wij ruilen alles in! Ook voor de financiering van een motor kunt u bij ons terecht.
Wij helpen u graag!
 | Monster, Zuid-Holland |
 | 0174-504155 |
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italiƫ. Voor privƩrijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal.
De oorlog liet in Italiƫ diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiƫnte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken