Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 7.695,- p/mnd klik hier
2016, 25129 Km
YAMAHA XSR 900 60TH ANNIVERSARY
YAMAHA XSR 900 60TH ANNIVERSARY
€ 7.900,- p/mnd klik hier
2016, 17900 Km
YAMAHA XSR 900
YAMAHA XSR 900
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2016, 15150 Km
YAMAHA XSR 900
YAMAHA XSR 900
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2016, 27157 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2016, 30204 Km
YAMAHA XSR 900
YAMAHA XSR 900
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2016, 16304 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 7.944,- € 8.490,- p/mnd klik hier
2016, 27815 Km
YAMAHA XSR 900 60TH ANNIVERSARY
YAMAHA XSR 900 60TH ANNIVERSARY
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2017, 37800 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2017, 55293 Km
YAMAHA XSR 900
YAMAHA XSR 900
€ 8.299,- p/mnd klik hier
2017, 14559 Km
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 8.690,- p/mnd klik hier
2017, 20185 Km
YAMAHA XSR 900
YAMAHA XSR 900
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2017, 9631 Km
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2017, 240 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 9.390,- p/mnd klik hier
2017, 6053 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 9.780,- p/mnd klik hier
2017, 3300 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 8.245,- p/mnd klik hier
2018, 27376 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 9.249,- p/mnd klik hier
2018, 3926 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2018, 11000 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 9.449,- p/mnd klik hier
2018, 3926 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2018, 12000 Km
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion