Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 125 - 2023

3023 Km
Wit/rood
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
XSR 125

11 kw

Racepack.... korte kentekenplaathouder en topkuipje voor de snelle looks ;) 

Origineel Nederlands.
Boekje aanwezig.

Hele leuke en lichte motor voor het beperkte rijbewijs.
Maar rijd ook leuk voor als je het zware rijbewijs hebt maar gewoon iets heel lichts wilt.

Ik heb er zelf een stuk op gereden en was echt wel verrast door de fun factor die je ermee hebt.
Natuurlijk maar beperkt vermogen maar voor tourtochtjes in de buurt heb je niet perse meer nodig.
Ik hou er wel van.

Kom gerust een keer kijken, luisteren en eventueel rijden om te kijken wat je er zelf van vind.

# meer foto's komen na het poetsen.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1981 - De Yamaha Virago was Yamaha's eerste V-twin cruiser motorfiets, en een van de eerste in massa geproduceerde motorfietsen met een mono-shock achtervering. De fiets werd vernieuwd in 1984. In dat jaar zorgde Harley-Davidson ervoor, bang voor de intrede in de Amerikaanse markt van de Virago en andere nieuwe Japanse cruiser-stijl motorfietsen, dat het importtarief op ingevoerde motorfietsen met meer dan 700 cc in Amerika werd verhoogd. Yamaha omzeilde dat door het 750 cc motornlok te vervangen door een 699 cc versie, terwijl de 920 cc motor werd opgeschroefd tot 1000 cc, en later 1100 cc.
© 2000 - 2025 Motoroccasion