Nieuwsbrief:

YAMAHA  VMX 1200 V MAX - 1999

Garantie: Ja
1500 Km
GOUD/ZILVER
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1999

Zeer speciale Yamaha V-MAX custom build, incl. taxatie rapport 2021 na verbouwing getaxeerd op € 31.000,-

Volledig opgebouwd met hoogwaardige onderdelen

-Otec RB 330 swingarm
-330 achterband 180 voorband op velgen met Yamaha stemvorken logo spaken
-ISR rem / koppeling pomp
-Doma uitlaten
-Custom zadel
-YSS achterschokbrekers
-USD voorvork
-ISR 6 zuiger remklauwen
-Wave remschijven
-Stalen remleidingen
-Custom kuipdelen
-km stand 1500 km na verbouwing, geen teller, wordt geleverd incl. nieuwe TomTom rider 550 voor snelheid en ritregistratie.
-enz enz enz..

Incl. afleveringskosten en 12 maanden Bovag garantie.

Termaat Motoren, jouw Yamaha specialist.

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion