Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ICON BLUE (DPBM
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

De Ténéré 700 wordt aangedreven door Yamaha's bekroonde 690 cc CP2-motorblok, dat speciaal voor dit model is getuned en afgesteld. De 2025 Ténéré 700 is nu uitgerust met de YCC-T elektronische gashendel en introduceert een reeks functies om de rijervaring aan te passen aan alle omstandigheden, waaronder twee rijmodi, Sport en Explorer, die je de mogelijkheid geven om het beste vermogen en koppel te kiezen voor jouw rijbehoeften. ABS en TCS kunnen ook worden uitgeschakeld om je totale controle te geven, wat vooral handig is op onverharde oppervlakken. Geen enkele andere Adventure-motorfiets levert zo'n holistische balans van vermogen en controle: een rallymachine die is ontworpen om alles aan te kunnen.

Het nieuwste solide stalen chassis van de Ténéré 700 is robuust, verbeterd en ontworpen om een gecontroleerde en boeiende rit te bieden in uiteenlopende omgevingen. De verstelbare hoge wielophanging en grote spaakwielen dragen bij aan een grote grondspeling en een imponerende rijpositie, die zowel op de weg als in het terrein goed tot zijn recht komt, of je nu voor een staande of zittende positie kiest. Het opvallende lichtgewicht kuipwerk is ontworpen om je te beschermen tegen de slechtste weersomstandigheden, terwijl een uitgebreid 6,3” TFT dashboard je in één oogopslag alle essentiële informatie biedt die je nodig hebt.

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Veldhoven
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion