Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
NET BINNEN! Meer foto's volgen nog
- Sport Tracker uitvoering
- Comfort zadel (bruin)
- Verkorte kentekenplaat houder
- Led knipperlichten
- Verstelbare hendels
- Bar-end spiegels
- Carbon voorspatbord
- motoRRuben is het adres voor onderhoud en reparatie in de Stedendriehoek. Daarnaast heb ik altijd een aantal mooie motoren te koop.
Persoonlijke service en advies staat bij mij op nummer één!
Voor meer informatie bel, stuur een bericht of kom langs.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 3-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-kleppen |
Boring x slag | 78 mm x 78 mm |
Cilinder inhoud | 847 cc |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Injectiesysteem |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 115 pk / 84.6 kW bij 10000 tpm |
Max. koppel | 87,5 Nm bij 8500 tpm |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | Telescopische voorvork 137 mm |
Vering achter | 130 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 298 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless) |
Achterband | 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless) |
Wielbasis | 1440 mm |
Lengte | 2075 mm |
Breedte | 815 mm |
Hoogte | 1135 mm |
Zithoogte | 849,5 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Starring the Dark Side

De MT-09 Sport Tracker, gebouwd voor de motorrijder die op zoek is naar pure emotie en individualiteit, heeft een geavanceerde ‘vintage’ look.

De prachtig vormgegeven aluminium nummerplaten, het tweekleurige vlakke zadel en de rubberen 'knee pads' benadrukken de authentieke looks van deze motorfiets. De brede voetsteunen voor het snelle bochtenwerk zorgen voor nog verfijndere rijeigenschappen. Vormgeving met een functie!

Inspiratie voor deze motorfiets komt voort uit de ‘dirt track scene’ met daaraan toegevoegd ‘street scrambler’ invloeden. Het carbon voorspatbord en de 'cross brace' op het stuur benadrukken de unieke stijl van de Sport Tracker. |
Binnen mijn netwerk kreeg ik steeds meer de vraag voor goed motoronderhoud en persoonlijk advies. Daarom heb ik in 2019 besloten te starten met motoRRuben. Niet alleen door mijn grote ervaring als monteur, maar vooral door mijn jarenlange ervaring als motorrijder, kan ik u perfect afgestemd onderhoud en reparatie aanbieden. Hierbij staat veiligheid voorop. Persoonlijke motorservice gericht op de Stedendriehoek, Apeldoorn, Deventer, Zutphen. Ook bij de verkoop van motoren wordt er veel aandacht besteed aan uw optimale rijdplezier.
 | Apeldoorn, Gelderland |
 | 06 24231484 |
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken