Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 SP - 2019

Garantie: Ja
23750 Km
Zwart grijs blauw
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

YAMAHA MT-09 SP – Pure prestaties met premium afwerking

De Yamaha MT-09 SP uit 2019 is een high-performance naked bike met sportieve looks en topcomponenten. De SP-uitvoering onderscheidt zich met volledig instelbare Öhlins-achtervering, een speciale kleurstelling en hoogwaardige afwerking. Aangedreven door een krachtige 847cc driecilinder motor biedt deze motorfiets indrukwekkende acceleratie en wendbaarheid, ideaal voor sportieve rijders.

Met 23.750 km op de teller is deze MT-09 SP goed onderhouden en klaar voor vele nieuwe kilometers. Deze motor is afkomstig van de 1e eigenaar. De combinatie van technologie, rijcomfort en looks maken dit een uitstekende keuze voor wie op zoek is naar een unieke, veelzijdige motor.

  • Bouwjaar: 2019

  • Tellerstand: 23.750 km

  • Kleur: Zwart met SP-accenten

  • 847cc driecilinder motor

  • Öhlins achtervering en KYB voorvork

  • Quickshifter, assist/slipper clutch, ride modes

  • Sportieve en premium uitstraling

Prijs op aanvraag

Garantie inbegrepen. Inruil mogelijk en financiering bespreekbaar.

Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006

Wil je deze motor in het echt bekijken? Neem contact met ons op om de beschikbaarheid te controleren.

Proefrit maken? Bel of mail ons om een afspraak te plannen en ontdek de prestaties van de Yamaha MT-09 SP!

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion