Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Opvallende Yamaha MT-07 Moto Cage Edition.
Deze Yamaha is van 2015 en heeft 33.730km op de teller.
De Yamaha is verlaagd en hierdoor ideaal voor de kleinere motorrijd(st)er.
Deze motorfiets is voorzien van de volgende accessoires;
- Moto Cage Kit
- Akrapovic uitlaat
- Windscherm Puig
- Flow knipperlichten
- Verlagingskit
Motorfiets wordt voor aflevering voorzien van een afleverbeurt. - Gespreid betalen via NU Motorrijden is bij ons mogelijk!
- _____________________________________________________________________________________________
Kijk voor deze motorfiets of andere motoren, brommers en scooters op onze eigen website.
Zuurbier Motoren en Scooters is onder andere officieel dealer van CFMOTO, Sherco, Vespa, Piaggio, Aprilia, SYM, Peugeot, Peugeot Metropolis, Super Soco, NIU, en Yadea. Wij hebben een uitgebreid assortiment aan nieuwe en gebruikte motorfietsen en scooters.
Wij bezorgen door het hele land!
_____________________________________________________________________________________________
Zuurbier Motoren en Scooters
Dorpsstraat 20
5314AE Bruchem (bij Zaltbommel en 's-Hertogenbosch)
Tel: 0418-561791
WhatsApp: 06-51725353 (geen telefoon)
Mail: info@zuurbiermotoren.nl
_____________________________________________________________________________________________
Openingstijden:
Maandag: Gesloten
Dinsdag: 09:00 tot 18:00
Woensdag: 09:00 tot 18:00
Donderdag: 09:00 tot 18:00
Vrijdag: 09:00 tot 20:00
Zaterdag: 09:00 tot 16:00
Zondag: gesloten
Opties en Accessoires: Uitlaatdemper, Verlaagd, Windscherm
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cilinder, 4-takt, Vloeistofgekoeld, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-kleppen |
Boring x slag | 80 mm x 80 mm |
Cilinder inhoud | 689 cc |
Comp. verhouding | 11.5 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 74.8 pk / 55 kW bij 9000 tpm |
Max. koppel | 68 Nm bij 6500 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | 130 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link type veersysteem) 130 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 282 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70 ZR 17M/C(58W) (Tubeless) |
Achterband | 180/55 ZR 17M/C(73W) (Tubeless) |
Wielbasis | 1400 mm |
Lengte | 2085 mm |
Breedte | 745 mm |
Hoogte | 1090 mm |
Zithoogte | 805 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Deep Armor, Matt Grey, Competition White, Race Blu, Racing Red |
Beschrijving | De Yamaha MT-07, gebouwd voor meer actie en emotie, zette direct de toon in de middenklasse met zijn krachtige motorblok en wendbare chassis.



Nu tillen we dit winnende concept naar een nog hoger niveau met de radicaal gestileerde MT-07 Moto Cage - een nieuwe coole motor met een nog uitdagender uiterlijk



Met zijn knalrode motorbeschermbeugels straalt deze 'urban fun bike' nog meer sportiviteit uit. Lichtmetalen velgen met contrasterende kleuren en in het oog springende graphics benadrukken zijn rebelse streken - en de 'stunt bike look' wordt versterkt door een verstelbaar flyscreen boven de koplamp en speciale knalrode chassisonderdelen. |
| Dealerschappen: CFMOTO, NIU, PEUGEOT, SHERCO, SUPER SOCO, SYM, YADEA |
 | Bruchem (Zaltbommel), Gelderland |
 | 0418-561791 |
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept.
Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs.
De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952.
De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen.
Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken