Nieuwsbrief:

YAMAHA  KODIAK YFM 450 - 2023

Garantie: Ja
Nieuw
Groen
yamaha - kodiak-yfm-450
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met zijn robuuste chassis en motor met hoog koppel is de Kodiak 450 een onvermoeibare arbeidskracht die 120 kg op de bagagerekken kan vervoeren - of tot 600 kg kan trekken - zodat u door extreem terrein kunt rijden met gereedschappen, voorraden of uitrusting. Een doordacht veersysteem met lange veerweg en een ruime zitpositie zorgen de hele dag door voor rijcomfort - daarnaast houden de brede 25"-banden en de schakelbare 4WD tractie in situaties waarin andere voertuigen daar moeite mee hebben. De elektronische brandstofinspuiting verlaagt de gebruikskosten en zorgt voor gemakkelijk warm en koud starten op diverse hoogtes - en de legendarische duurzaamheid en betrouwbaarheid van Yamaha brengen u elke keer weer heen en terug. Kodiak 450: werken, spelen, ontspannen, herhalen!

Huidige prijs is excl. homologatie. Incl. homologatie €10.309,- uit voorraad leverbaar.
Ook leverbaar met differentieel slot en stuurbekrachtiging (Kodiak 450 EPS Diff Lock) tegen meerprijs.
 
  • Bij aankoop van een motor 10% korting op nieuwe collectie kleding en helmen.

    Tevens outlet met speciale prijzen! Oude collectie ongebruikte motorpakken, jassen en broeken, helmen, schoenen en handschoenen. 

     
  • Bisschop Motoren: het adres voor service en onderhoud, moderne werkplaats met Dynnstar-testbank.
    Scherpe prijs voor alle merken banden, neem vrijblijvend contact met ons op. Tel.nr. 06-54220098

Opties en Accessoires:
Quad is met EPS en Diflock




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Bisschop Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion