Nieuwsbrief:

VESPA  GTS 300 SUPER SPORT - 2021

Garantie: Ja
3246 Km
Licht blauw
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Vespa GTS 300 Super-Sport in nieuwstaat met maar 3246 km net ingereden incl Exclusieve Akrapovic demper Hoge ruit , ABS
  • WELKOM BIJ MOTORHUIS BRABANT

    De mooiste motoren en de scherpste prijzen vindt u hier!

    wij verzorgen verkoop, onderhoud en reparatie voor alle merken en types motoren, Bel, mail of kom langs voor al uw motorvragen.

    Wij ruilen ook motoren in kijk op de website onder de rubriek SERVICE

    Bij ons vindt u geen offertes met kleine lettertjes. Wij zijn duidelijk tegenover onze klanten. Geen afleveringskosten, geen kosten rijklaar maken,.Basis pakket is geen garantie voor motoren ouder dan 24 maanden . Maar voor een  kleine meerprijs bieden wij u 6 of 12 of zelfs 24 maanden garantie.

    Gratis 10 dagen All-Risk verzekerd !

    Aan type en letterfouten kunnen geen rechten worden ontleend.

    OP WAT IS UITERSTE PRIJS EN BIEDINGEN GEVEN WIJ GEEN REACTIE !

    Motorhuisbrabant
    Lannerstraat 9
    5011 ET Tilburg

    www.motorhuisbrabant
    info@motorhuisbrabant.nl

    013-8225552 of 06-41341900 na 18.00u mocht u binnen de openingstijden niet kunnen maken wij graag een afspraak met u

    BIJ ONS IS PRIJS OOK ECHT PRIJS !!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Brabant
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion