Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH TIGER 900
TRIUMPH TIGER 900
€ 4.990,- p/mnd klik hier
1994, 106517 Km
TRIUMPH TIGER 900 RALLY
TRIUMPH TIGER 900 RALLY
€ 12.290,- p/mnd klik hier
2020, 19627 Km
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
€ 12.750,- p/mnd klik hier
2020, 39088 Km
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
€ 12.890,- p/mnd klik hier
2020, 46177 Km
TRIUMPH TIGER 900 RALLY PRO
TRIUMPH TIGER 900 RALLY PRO
€ 12.990,- p/mnd klik hier
2020, 27838 Km
TRIUMPH TIGER 900 GT
TRIUMPH TIGER 900 GT
€ 13.950,- € 14.750,- p/mnd klik hier
2020, 25523 Km
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
€ 11.445,- p/mnd klik hier
2021, 48013 Km
TRIUMPH TIGER 900 GT
TRIUMPH TIGER 900 GT
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2021, 33164 Km
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
€ 12.990,- p/mnd klik hier
2021, 23425 Km
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
€ 13.450,- p/mnd klik hier
2021, 26590 Km
Merkdealer
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
€ 13.450,- p/mnd klik hier
2021, 20000 Km
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
€ 13.450,- p/mnd klik hier
2021, 14625 Km
TRIUMPH TIGER 900 RALLY PRO
TRIUMPH TIGER 900 RALLY PRO
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2021, 8500 Km
TRIUMPH TIGER 900 GT
TRIUMPH TIGER 900 GT
€ 13.795,- p/mnd klik hier
2021, 8693 Km
TRIUMPH TIGER 900 RALLY
TRIUMPH TIGER 900 RALLY
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2021, 9417 Km
TRIUMPH TIGER 900 RALLY PRO
TRIUMPH TIGER 900 RALLY PRO
€ 14.250,- p/mnd klik hier
2021, 17749 Km
TRIUMPH TIGER 900 RALLY PRO
TRIUMPH TIGER 900 RALLY PRO
€ 13.445,- p/mnd klik hier
2022, 9470 Km
TRIUMPH TIGER 900 RALLY
TRIUMPH TIGER 900 RALLY
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2022, 24626 Km
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2022, 31000 Km
TRIUMPH TIGER 900 RALLY PRO
TRIUMPH TIGER 900 RALLY PRO
€ 14.490,- p/mnd klik hier
2022, 13931 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion