Nieuwsbrief:

TRIUMPH  DAYTONA 1200 - 1993

Garantie: Nee
47831 Km
Racing Yellow
triumph - daytona-1200
triumph - daytona-1200
triumph - daytona-1200
triumph - daytona-1200
triumph - daytona-1200
triumph - daytona-1200
triumph - daytona-1200
triumph - daytona-1200
triumph - daytona-1200
triumph - daytona-1200
triumph - daytona-1200
triumph - daytona-1200
triumph - daytona-1200
triumph - daytona-1200
triumph - daytona-1200
triumph - daytona-1200
triumph - daytona-1200
triumph - daytona-1200
triumph - daytona-1200
triumph - daytona-1200
triumph - daytona-1200
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
!! Schitterende TRIUMPH DAYTONA 1200 voor €3750 !!


Nederlands geleverd 14-05-1993 / 783 km geleden grote beurt gehad / 108 kW (147 pk) / 245 kg.


  • INRUIL WELKOM.


    MotoRestyle
    Leroy Tigchelaar
    Hommel  9
    7317 BL  Apeldoorn
    Leroy  06-52831572 

    mail :  info@motorestyle.nl
    website: www.motorestyle.nl
    Geopend : maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur
    Zaterdag : van 10.00 tot 16.00 uur

    Voor een bezichtiging of proefrit graag eerst even bellen !

    Wij beantwoorden geen  "wat is de uiterste prijs"  mails.
    Garantie tegen meerprijs van € 295,-  ( niet op alle motoren )

    -


  • Wij bieden bij al onze motoren 5 dagen gratis verzekering.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoRestyle
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion