Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 - 2005

Garantie: Nee
72468 Km
Zwart
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop deze fantastische tourmotor Suzuki V-Strom DL650 van 2005 met 72468 km op de klok.
De Suzuki V-Strom 650 is een veelzijdige motorfiets, bekend om zijn comfort en betrouwbaarheid, en is geschikt voor zowel lange afstand ritten als dagelijks gebruik. Met een krachtige V-twin motor en een ergonomische rijpositie biedt de V-Strom een aangename rijervaring. De motor is ook relatief gemakkelijk te hanteren, waardoor hij geschikt is voor zowel ervaren als beginnende motorrijders. De motor wordt geleverd incl:
  • GIVI topkoffer
  • Motortassen links en rechts
  • Handvatverwarming
  • Carterpan bescherming
  • Valbeugels
 
  • Comfort:
    De V-Strom 650 is uitgerust met een comfortabel zadel en een goede windbescherming, wat zorgt voor een aangename rijervaring, zelfs op lange afstanden. 
  • Betrouwbaarheid:
    De motor is bekend om zijn betrouwbaarheid en duurzaamheid, wat een geruststellend gevoel geeft, volgens MotoPlus. 
  • Veelzijdigheid:
    De V-Strom is geschikt voor een breed scala aan rijomstandigheden, van lange afstanden op de snelweg tot bochtige wegen en zelfs off-road. 
  • Gemakkelijk te hanteren:
    De V-Strom is relatief licht en gemakkelijk te manoeuvreren, waardoor hij geschikt is voor zowel ervaren als minder ervaren rijders. 
  • Goede prestaties:
    De motor levert voldoende vermogen voor dagelijks gebruik en is ook in staat om snelle passages en bochten te hanteren. 

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
FH Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion