Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 ABS - 2008

Garantie: Nee
110000 Km
Zwart
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop aangeboden: Suzuki V-Strom DL 650 Black Rhino – 2008 

Op zoek naar een betrouwbare, comfortabele en veelzijdige allroad voor zowel dagelijkse ritten als langere reizen? Dan is deze Suzuki V-Strom DL 650 Black Rhino uit 2008 absoluut het overwegen waard.

Voorzien van de beproefde 650cc V-twin, staat deze V-Strom bekend om zijn soepele karakter, rijcomfort en betrouwbaarheid. Ondanks zijn kilometerstand van 110.000 km is deze motor nog in zeer nette staat en motorisch in uitstekende conditie. Eind juni is er nog probleemloos een trip door de Eifel mee gereden. Daarnaast is recent een grote onderhoudsbeurt uitgevoerd en is de voorband vervangen.

Let op: de telefoonhouder en TomTom-aansluiting worden niet meegeleverd.


Staat van de motor
  • Kilometerstand: 110.000 km

  • Zeer nette staat, ondanks de kilometers

  • Motorisch 100% in orde

  • Nieuwe voorband en grote beurt uitgevoerd (juni 2025)

  • Klaar voor veel nieuwe avonturen


Kenmerken & uitrusting
  • Allroad / adventure-uitvoering
  • Soepele en zuinige 650cc V-twin
  • Verhoogde zitpositie en goede windbescherming
  • Comfortabele, ontspannen zithouding
  • Dubbele schijfremmen voor
  • ABS 
  • Gear indicator
  • 2-persoons zadel met goede duo-ergonomie
  • Robuuste uitstraling (Black Rhino-uitvoering)

Technische specificaties
  • Merk / Model: Suzuki V-Strom DL 650 Black Rhino
  • Categorie: Allroad / Adventure
  • Bouwjaar: 2008
  • Kleur: Zwart
  • Motorinhoud: 645 cc
  • Aantal cilinders: 2 (V-twin)
  • Vermogen: ± 67 pk
  • Transmissie: 6 versnellingen
  • Rijklaar gewicht: ca. 220 kg
  • Brandstof: Benzine
  • Kilometerstand: 110.000 km
  • Zitplaatsen: 2
  • BTW/Marge: Marge (BTW niet aftrekbaar)

Deze V-Strom is klaar voor zijn volgende avontuur

Een perfecte metgezel voor woon-werkverkeer, vakantietrips of een ontspannen rit door de bergen. Goed onderhouden, probleemloos rijdend en klaar voor de volgende eigenaar.


🛠 Bij Van Kleef Motoren kun je ook terecht voor:
  • Onderhoud, reparatie en schadeherstel
  • Bandenservice
  • Financiering op maat
  • Bezorging door heel Nederland
  • Gratis tenaamstelling & 5 dagen all-risk verzekering
  • Exportservice

📍 Adres: Dorsvloerweg 419, 2661 MN Bergschenhoek
📞 Telefoon: 010-3411446 / 06-41293124
📧 E-mail: info@vankleefmotoren.nl

🕘 Openingstijden:
Ma – Vr: 09:00 – 17:00
Za: 10:00 – 16:00

 Ondanks zorgvuldige samenstelling van deze advertentie kunnen er geen rechten aan worden ontleend. Controleer altijd de voor u relevante gegevens bij aankoop






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Kleef Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion