Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Zeer nette SUZUKI DL 1000 V-STROM, voorzien van:
ABS
Handvatverwarming
Middenbok
In hoogte verstelbaar windscherm (AIRFLOW GIVI)
Topkoffer GIVI
Handkappen
Telefoonhouder
Carterbeschermer
Telefoonhouder
Nieuwe voorband
Onderhoudshistorie aanwezig
Achterband goed
Pas 18480 km gelopen!
Originele NL-motorfiets
- Wij bieden U 3 maanden garantie, incl. afleveringsbeurt voor € 199,-
Voor voorwaarden lees onze website. - Wij leveren onze motoren met gratis 1 maand verzekering!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt,Vloeistofgekoeld, DOHC, 90V-twin |
Boring x slag | 100 mm x 100 mm |
Cilinder inhoud | 1,037 cc |
Comp. verhouding | 11,3:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 101 pk / kW bij 8,000 tpm |
Max. koppel | 101 Nm bij 4,000 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Telescopisch, Schroefveren, Oliegevuld |
Vering achter | Swingarm, Schroefveer, Oliegevuld |
Remmen voor | Dubbele remschijven |
Remmen achter | Remschijf |
Voorband | 110/70R17M/C 59V |
Achterband | 150/70R17M/C 69V |
Wielbasis | 1,555 mm |
Lengte | 2,285 mm |
Breedte | 865 mm |
Hoogte | 1,410 mm |
Zithoogte | 850 mm |
Drooggewicht | 228 kg |
Leverbare kleuren | Champion Yellow, Pearl Glacier White, Glass Sparkle Black |
Beschrijving | De 1.037 cc V-Twin van deze Adventure Sport, die ook bekendstaat als DL1000 ABS, combineert levendige prestaties met een bullige trekkracht van onderuit. Daardoor begeeft deze allroad zich met speels gemak op elk terrein, of het nu krappe geitenpaadjes, snelle bergroutes of lange snelwegen zijn. Het stijve Twin-Spar frame zorgt samen met de uitgekiende zitpositie en het lage gewicht voor een wendbaarheid die uniek is in zijn klasse. Het fantastische zitcomfort, de uitstekende protectie van het instelbare windscherm, de uitgebreide bagagemogelijkheden en de geavanceerde assistentiesystemen maken het allround karakter van deze Dual Purpose-motor ongekend ... |
WELKOM BIJ ROEFS MOTOR TRADING.
Inmiddels al 20 jaar een bekend begrip binnen de motorbranche.
NU OOK HÉT ADRES VOOR ONDERHOUD EN REPARATIE VAN UW MOTORFIETS.
 | Maasbree, Limburg |
 | 077-3511541 |
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen.
Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken