Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-8S - 2024

Garantie: Ja
0 Km
GRIJS/ROOD
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Suzuki GSX-8S 2025 nu al direct leverbaar bij MVM Motoren!!!

Klaar voor de aanval: dat roept de styling van Suzuki’s nieuwe GSX-S8 op met zijn gespierde mass-forward houding. Het design van deze naked performance motorfiets is het startsein van een nieuw tijdperk van functionele streetfighter-schoonheid. De strakke en pure lijnen werken optimaal samen met de vormgeving van de techniek, waardoor er een uitgebalanceerd geheel ontstaat.

De GSX-8S is voorzien van een gloednieuwe 776 cc paralleltwin met zeer compacte bouw, gekoppeld aan een up & down Quick Shift System en voorzien van het Suzuki Cross Balancer systeem. Hij kenmerkt zich door een lange boring-slagverhouding voor de perfecte balans tussen een soepele, controleerbare vermogensafgifte en ultieme prestaties bij elk toerental.
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion