Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-8R - 2025

Garantie: Ja
10 Km
Blauw
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki GSX-8R
Met de gloednieuwe GSX-8R presenteert Suzuki een nieuwe frisse kijk op Supersport. De GSX-8R staat voor optimale prestaties, controle en maximaal rijcomfort. met als basis de inmiddels geliefde 776 cc parallel twin. Dit is de Supersport opnieuw uitgevonden, speciaal voor klanten van alle leeftijden en ervaringsniveaus. De GSX-8R is namelijk ook beschikbaar in een variant voor A2-rijbewijshouders.


Standaard voorzien van quickshifter up en down
Standaard met multifunctioneel kleuren-TFT-scherm
Drie rijmodi, een uitgebreid Suzuki Intelligent Ride System-elektronicapakket
Compacte 776 cc parralel-Twin met 270° krukas voor ideale gewichtsverdeling en framegeometrie
SHOWA SFF-BP voorvork en monoshock wielophanging icm lichtgewicht aluminium swingarm voor een sportief rijgedrag
6 jaar garantie incl. 6 jaar pechhulp

  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL

Opties en Accessoires:
ABS, Om te bouwen naar 35kw, Quickshifter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion