Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX 750 S KATANA - 1982

Garantie: Ja
26927 Km
Zilver
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Lang voor de hype hadden wij hem al staan, gebouwd door ons in 1997  en onveranderd mooi.
Specs; Wiseco 860 kit , cilinderkop geflowed, kent nokkenassen.
marchesini mag wielen , Wp voor en achter. JMC braced achtervork , EML t-stuk en bovenplaat  etc. etc

  • SERVICE DOOR PASSIE





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
VP Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1925 - De eerste eencilinder was de 250cc-R 39 uit 1925. De BMW eencilinders, die volgens hetzelfde principe en dus ook met de (te) zware frames werden gebouwd, werden juist erg duur in verhouding met de concurrentie. De R 39 kende dan ook geen lange levensduur.
© 2000 - 2024 Motoroccasion