Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HIMALAYAN - 2023

Garantie: Ja
460 Km
DUNE BROWN
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2023

De Royal Enfield Himalayan 411 is een avonturenmotor met een luchtgekoelde eencilindermotor van 411 cc. Hij levert 24,3 pk en 32 Nm koppel. De Himalayan 411 heeft een topsnelheid van 127 km/u en een verbruik van ongeveer 30-32 km/l. Hij is uitgerust met een dubbelkanaals ABS en een LCD dashboard met essentiële informatie en een Tripper navigatiesysteem. De Himalayan 411 is niet meer leverbaar en is vervangen door de Himalayan 450.

Specificaties:
Motor: 411cc, luchtgekoelde eencilinder
Vermogen: 24,3 pk (17,88 kW) @ 6500 tpm
Koppel: 32 Nm @ 4250 +/- 250 tpm
Topsnelheid: 127 km/u
Versnellingsbak: 5 versnellingen
Brandstofverbruik: Ongeveer 30 32 km/l
Remmen: Dual channel ABS
Dashboard: LCD met Tripper navigatie
Frame: Dubbel wiegframe

Bijzonderheden: Uitgerust met montagepunten voor accessoires, zoals zijkoffers en een extra jerrycan
De Royal Enfield Himalayan 411 is ontworpen voor avontuurlijke ritten en kan eenvoudig worden uitgerust met accessoires om de bagagemogelijkheden te vergroten. Het is een toegankelijke motor met een betrouwbare motor en voldoende vermogen voor avontuurlijke ritten. De stroeve schakelovergangen en valse neutrale versnellingen zijn bekende nadelen, maar gezien de prijs van de motor zijn deze vaak te accepteren.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiƫle kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion