Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  RAID 250 - 1960

Garantie: Nee
22896 Km
ROOD
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
mv-agusta - raid-250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Schade: schadevrij
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Aflevering: LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".

MV Agusta RAID 250


- Kenteken: ZM-71-21
- Merk: MV Agusta
- Model: RAID 250
- Tellerstand: 22896 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1960
- Kleur: rood
- Motorinhoud: 247 cc
- Aantal cilinders: 1
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Deze prachtige MV verkeerd in zeer nette gebruikte staat, een mooi collectors item,  prijs is op basis "zo mee"

Within Italy in the mid-1950’s   a 150cc and 175cc motorcycle was considered a mid-sized bike. So when the 250cc Raid (an Italian word describing a long fast, and adventurous trip by a motorcycle or car) debuted at the 1956 Milan Trade show, it generated considerable interest. With a displacement of 250cc, the Raid considered aa large capacty bike, able to crosss the Contenent with ease. With its 4-stroke, single cilinder engine rated 14 HP at 5.600 rpm, the Raid could top out at 115 km/h. The suspension was a traditional MV; a front fork with hydraulic shocks absorbers. Reflecting the 145 kg heft, the brakes were upgrated, with both front and reaar drums measuring 220mm. Priced upon release at 290.000 Lire, production ended in 1962.
Engine:  Technical Specification (1959)
Cylinders / Cycle: single / 4-stroke
Displacement: 246,6 cc
Bore x stroke: 69 x 66 mm
Compression ratio: 7,2:1
Power / rpm: 14 HP / 5,600
Torque / rpm: NA
Cooling: air
Distribution: pushrod
Carburettor: 24 mm carburettor
Ignition: dynamo-commutator
Lubrication: wet sump
Starting: kickstart
Primary drive: gear
Clutch: wet multiple plate clutch
Gearbox: 4 speeds
Final drive: chain
Chassis:
Frame: double cradle tubular and pressed steel frame
Front suspension: telescopic hydraulic fork
Rear suspension: swingarm with hydraulic shocks
Front brake: 220 mm drum
Rear brake:  220 mm drum
Front tire: 3.00 x19”
Rear tire: 3.25 x19”
Wheels: spokes
Tank: 17 litres
Length: 2040 mm
Width: 590 mm
Wheelbase: 1340 mm
Weight: 160 Kg
Performance:  115 kp/h

Aflevering
LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".



Frans Bleeker
De Alde Mar 7
9035 VP Dronrijp
0653891209
info@fransbleeker.nl
 




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Frans Bleeker Motoren en Auto s
Een stukje historie: BMW in 2014 - De nieuwe BMW R 1200 RT met een olie-/watergekoeld boxerblok schittert per 1 februari vanaf €19.400 bij de BMW Motorrad dealers. Het is een van de meest dynamische motoren in het toersegment. De uitgebreide standaarduitrusting omvat onder meer ASC (Automatic Stability Control). Uniek zijn optionele rijdersassistentiesystemen zoals Hill Start en schakelassistent Pro. De wegligging en handling van de nieuwe BMW R 1200 RT zijn verder verfijnd en hij rijdt sportiever dan ooit. Basis is het watergekoelde boxerblok met een topvermogen van 92 kW (125 pk) bij 7.750 toeren per minuut. Het maximum koppel bedraagt 125 Nm bij 6.500 toeren per minuut. Een combinatie van olie- en waterkoeling (voor de heetste delen in de cilinderkoppen) zorgt voor een gezonde bedrijfstemperatuur. Versnellingsbak en koppeling met natte platen zijn geïntegreerd in het motorcarter. De cardanaandrijving zit nu aan de linkerkant. Standaard ASC (Automatic Stability Control) voorkomt doorslippen van het achterwiel. Er is keuze uit de standen ‘Rain’ en ‘Road’. Optioneel is de rijmodus ‘Pro’ met de stand ‘Dynamic’ en de nieuwe Hill Start Control. Deze functie vergemakkelijkt wegrijden op een helling vanuit stilstand. Met de schakelassistent Pro kan de berijder op- en terugschakelen zonder de koppelingshendel in te knijpen. Het wisselen van versnelling gaat daardoor buitengewoon soepel. De beproefde BMW Telelever voorwielophanging en de BMW Paralever achterwielophanging zorgen voor een stabiele wegligging. Met het optionele BMW Motorrad Dynamic ESA systeem (Electronic Suspension Adjustment) zijn het weggedrag en de vering optimaal af te stemmen op diverse rijomstandigheden, wegcondities en de belading van de motor. Verder behoren centrale vergrendeling – die op afstand ook beide koffers op slot doet – en cruisecontrol tot het uitgebreide optieprogramma. De kuip met een volledig nieuw instrumentarium biedt prima bescherming tegen weer en wind. LED dagrijverlichting is als optie verkrijgbaar. Om de handling ook voor wat kleinere rijders te verbeteren, zijn de handvatten, voetsteunen en het zadel 20 mm lager dan die van de vorige BMW R 1200 RT. De nieuwe BMW R 1200 RT staat per 1 februari 2014 vanaf € 19.400 bij de BMW Motorrad dealer
© 2000 - 2025 Motoroccasion