Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Hierbij bieden wij een zeer mooie Moto Guzzi V 85TT aan. Motor wordt geleverd met een afleverbeurt en garantie. Voor meer info kunt u ons bellen op 06-431 42 530 of kom de motor live bekijken in Nijkerk op Riddererf 6B .
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
- De Boer Motorsport 4 en 5 juli feestelijke opening!
- Motorkleding afdeling op 1e verdieping is ook klaar.
Op vrijdag 4 en zaterdag 5 juli is de officiële opening van De Boer Motorsport. Natuurlijk met het gezellige hapje en drankje maar ook met de geheel nieuwe motorkleding afdeling bovenin het pand!
Vrijdag ben je van harte welkom van 14.00 - 20.00 uur.
Op zaterdag van 09.00 - 16.00 uur.
Locatie: Riddererf 6B, 3861PT Nijkerk
www.dbmsport.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Transversale 90 ° V ‐ twin, twee kleppen per cilinder (titaniuminlaat). |
Boring x slag | 84 mm x 84 mm |
Cilinder inhoud | 853 cc |
Comp. verhouding | 10.5: 1 |
Kleppen | 2 kleppen met lichtmetalen stoters en tuimelaars per cilinder |
Brandstof toevoer | Brandstofsysteem Elektronische injectie; Ø 52 mm enkele gasklephuis. |
Ontsteking | |
Vermogen | 80 pk / 59 kW bij 7.750 tpm |
Max. koppel | 80 Nm bij 5.000 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 23 l (5 reserve). liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | dubbel wiegframe van ALS-staal met uitneembare elementen. |
Vering voor | Ondersteboven hydraulische telescopische vork Ø 41 mm, met instelbare verlenging en veervoorspanning. |
Vering achter | Achterbrug Dubbelzijdig met zijdelingse monoschokdemper, verstelbaar verlenging en veervoorspanning |
Remmen voor | Dubbele roestvrijstalen zwevende schijf Ø 320 mm, radiale Brembo-remklauwen met 4 tegenovergestelde zuigers. |
Remmen achter | 58/5000 Roestvrij stalen schijf Ø 260 mm, zwevende 2 zuigers remklauw |
Voorband | 110/80. |
Achterband | 150/70. |
Wielbasis | 1530 mm |
Lengte | 2240 mm |
Breedte | 950 mm |
Hoogte | |
Zithoogte | 830 mm |
Drooggewicht | 208 kg |
Leverbare kleuren | Grigio Atacama, Rosso Vulcano |
Beschrijving | De Moto Guzzi V85 TT is de eerste klassieke tourer-enduro. Hij biedt baanbrekende prestaties en technologie in een design dat de waarden en de bijna honderd jaar oude traditie van Moto Guzzi uitstraalt. Hij is ontworpen op basis van een nieuw technisch platform en wordt aangedreven door een innovatieve 80 pk en 80 Nm sterke, overdwars geplaatste 90° V-twin die trouw is aan de Moto Guzzi-traditie en waarvan de opbouw en rijsensaties uniek zijn.



De nieuwe motorfiets biedt standaard een premiumuitrusting om zijn berijder te plezieren, zowel tijdens woon-werkverkeer als op reis en tijdens offroadavonturen. Zo biedt hij multimap ride-by-wire-gashendelbediening, ABS en tractiecontrole. Dankzij de Moto Guzzi MIA-app kan de bestuurder zijn smartphone verbinden met zijn motorfiets, waardoor de functies van de instrumenten verder worden uitgebreid. Er is ook een brede selectie speciale accessoires verkrijgbaar |
DBM Sport is een jonge dynamische motorzaak die gespecialiseerd is in gebruikte motoren van zeer hoge kwaliteit. Door onze jaren lange ervaring kunnen wij deze kwaliteit garanderen. Wij staan altijd achter de motoren die bij ons in de showroom staan, deze motoren worden dan ook altijd verkocht met een afleverbeurt en garantie. Wij begrijpen dat u als gepassioneerd motorrijder de juiste motorbeleving wilt ervaren.
 | Nijkerk, Gelderland |
 | 0643142530 |
Wist u dat: In de motortaal "Motorfilm" betekent: Een filmgenre dat pas sinds de jaren vijftig bestaat en wel sinds de film The Wild One uit 1953, van Stanley Kramer (productie) en Laslo Benedic (regie). In veel gevallen zijn motorfilms o f bikerfilms, zoals ze tegenwoordig worden genoemd, matige B-films, waarin de hoofdrolspelers doorgaans schurken op motorfietsen zijn. Pas met de film Easy Rider uit 1969, van Dennis Hopper en Peter Fonda, werd met dat cliché gebroken, in de zin dat de hoofdrolspelers geen gewelddadige desperado’s waren die niets beters wisten te verzinnen dan onschuldige burgers te bruskeren. Filmisch bezien was Easy Rider geen hoogtepunt in termen van cameravoering, montage en script, maar de cultwaarde die de film had oversteeg al deze manco’s. Het is een raadsel waarom tot op heden het thema motorfiets zo zelden tot films van aanvaardbare kwaliteit heeft geleid, zoals Electra
Glide in Blue (1975) en The Lovelace. Onder films die het thema motorgang verdienstelijk hebben uitgewerkt blijft The Wild One zelfs na veertig jaar overeind en is ook Scorpio Rising vermeldenswaardig. Verder blijft het wachten op de motorfilm van de jaren negentig, die in dit tijdperk van toegenomen belangstelling voor motorfietsen niet achterwege zou mogen blijven.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van QJMOTOR