Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  CALIFORNIA 3 - 1989

Garantie: Nee
88241 Km
Wit
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Moto Guzzi California 3 al lang in bezit geweest van laatste eigenaar .

Sinsdien altijd bij ons onderhouden.

Voorzien van een 3 delige kofferset en floor boards ook voor duo passegier en uiteraard het grote scherm met de originele valbeugels.

Voorband van Michelin  zit er nog niet lang op.

Motor heeft nu een tijd stil gestaan loopt wel maar moet weer even op gang komen.

Door grote drukte en helaas personeelstekort word motor zo verkocht.

Motor word verkocht zonder garantie.

Staat klaar voor een bezichtiging.

Bieden mag voor een zo meeneemprijs op de aanhanger. 

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
Dual combined remsysteem, Floorboards, Kofferset, middenbok, Originele uitlaat, Topkoffer, topkofferdrager, valbeugels, Verhoogde ruit, Windscherm, zijkofferrek




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion