Nieuwsbrief:

KTM  790 DUKE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Oranje
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met de KTM 790 Duke uit 2026 haal je een motor in huis die snelheid, controle en rijplezier perfect weet te combineren. Met 70 kW vermogen is deze motor ideaal voor A2-rijbewijsbezitters die een sportieve, wendbare machine zoeken die direct reageert op iedere beweging. Met een rijklaargewicht van slechts 179 kilo is hij licht en wendbaar, waardoor je eenvoudig door druk verkeer manoeuvreert of scherp de bochten instuurt.

Veiligheid staat voorop met bochten-ABS die een speciale Supermoto-modus biedt. Dit zorgt ervoor dat je in scherpe bochten en bij wisselende ondergronden vertrouwen behoudt. De traction control voorkomt ongewenste slip, zodat je ook in uitdagende omstandigheden grip houdt. Ride by wire geeft je een directe en precieze gasrespons, wat zorgt voor soepel en voorspelbaar rijden.

Daarnaast is de KTM uitgerust met een helder TFT-display waarop je alle belangrijke gegevens snel en overzichtelijk afleest. De slipper clutch maakt het schakelen zonder schokken mogelijk, wat vooral bij sportief rijden het verschil maakt. LED-verlichting zorgt voor een heldere, energiezuinige lichtbundel en een moderne uitstraling.

Kortom, deze KTM 790 Duke biedt je een complete, moderne rijervaring waarbij technologie en prestaties naadloos samenkomen. Of je nu dagelijks onderweg bent of toert op uitdagende routes, deze motor staat klaar om elke rit spannend en plezierig te maken.

Opties en Accessoires:
A2 geschikt!, Bochten ABS met Super Moto modus, LED Verlichting, Ride by Wire, Rijmodi, Slipper Clutch, TFT Display, Traction control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion