Nieuwsbrief:

KTM  790 ADVENTURE - 2019

Garantie: Ja
14631 Km
ORANJE
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze ( KTM Street specialist sinds 2007 ) biedt aan:

KTM 790 Adventure uit 2019 met slechts 14631km. Tevens geschikt voor A2 rijbewijs rijders.

Eerste eigenaar motorfiets waar we hem nieuw aan afleverde. Gehele onderhoud historie aantoonbaar, incl. 15d km beurt reeds uitgevoerd. Staat op zgan banden.

Zeer compleet uitgerust met originele KTM Powerparts accessoires:
- Akrapovic uitlaat
- Quickshifter Plus
- KTM valbobbins voor en achter
- KTM Rally voetsteunen met inserts
- KTM handvat verwarming
- Touratech bij KTM top en zijkoffers plus kofferdragers
- Kofferset gelijksluitend met contact sleutel
- Topkoffer voorzien van ruggesteuntje
- KTM koplamp bescherm lens
- KTM middenbok

Als u op zoek bent naar een high-end motorfiets die licht en compact is, een die gereden kan worden als een echte Adventure en niet stopt voor een onverharde pad, dan hoeft u nergens anders naar te kijken dan naar de langverwachte KTM 790 Adventure.

Deze sportieve reismotor heeft echte off road genen: 799cc, 2 cilinder parallel twin, 70kw vermogen, 189kg gewicht, 850mm rijhoogte, CO2 emissie: 98gr/km, Brandstof verbruik 4.2L/100km.

Motorfiets komt helemaal compleet zoals nieuw afgeleverd: Dubbele sleutels, Sleutelkaart, Aflevermap met boeken.

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion