 |
Motor | Vloeistofgekoelde, 4-cilinder 4-takt lijnmotor |
Boring x slag | 73,4 mm x 73,4 mm |
Cilinder inhoud | 948 cc |
Comp. verhouding | 10,8:1 |
Kleppen | DOHC, 16 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: Ø 36 mm x 4 met hulpgasklep |
Ontsteking | |
Vermogen | 111 pk / 82 kW bij 8,500 tpm |
Max. koppel | 98,5 Nm bij 6,500 tpm |
Koppeling | Natte multi-plaat koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.917 (35/12) |
Overbrenging | Gesloten ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Trellis frame, hoogwaardig staal |
Vering voor | 41 mm omgekeerde voorvork met uitgaande en compressie demping en instelbare veervoorspanning, veerweg 120 mm |
Vering achter | Horizontale Back-link, gas gevulde cilinder met uitgaande demping en instelbare veervoorspanning, veerweg 140 mm |
Remmen voor | Dubbele semi-zwevende 300 mm remschijven. Remklauw: Duaal radiaal gemonteerd, 4 zuigers tegenover elkaar |
Remmen achter | Enkele 250 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger |
Voorband | 120/70ZR17 M/C (58W) |
Achterband | 180/55ZR17 M/C (73W) |
Wielbasis | 1,470 mm |
Lengte | 2,100 mm |
Breedte | 865 mm |
Hoogte | 1,150 mm |
Zithoogte | 835 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Metallic Diablo Black/Metallic Imperial Red,Candy Tone Blue |
Beschrijving | Een moderne hommage aan een legende. De spirit van de Kawasaki Z1 leeft voort in de Z900RS. Deze Retro Sport is onderhuids een supermoderne motor met stylingelementen uit de jaren 70. Ieder onderdeel van de Z900RS is onder de loep genomen om de moderne techniek te combineren met de retro uitstraling. Liefde voor detail en uitzonderlijkhoge afwerking staan centraal in de Z900RS. |