Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 800 ABS - 2016

Garantie: Ja
18334 Km
Zwart
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te Koop: Kawasaki Z800 ABS (2016) – Klaar voor Avontuur!

 

Ben je op zoek naar een krachtige, betrouwbare en waanzinnig gave motor? Dan hebben we bij Motorcentrum Deventer iets speciaals voor jou!

Wij bieden aan: een prachtige Kawasaki Z800 ABS uit 2016 met slechts 18.334 kilometer op de teller. En het mooiste? Deze machine is altijd door ons onderhouden bij Motorcentrum Deventer. Dat betekent dat je zeker bent van een motor die tot in de puntjes is verzorgd en klaar is voor vele nieuwe kilometers.

De Z800 ABS is de perfecte combinatie van sportiviteit en controle, dankzij het soepele vermogen en het veilige ABS-systeem. Ideaal voor zowel de dagelijkse rit als de avontuurlijke toertocht.

Inruil en financiering is geen probleem




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creƫerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion