Nieuwsbrief:

KAWASAKI  W800 - 2025

Garantie: Ja
1007 Km
MIDNIGHT GOLD/D
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 48 maanden

**Nu op voorraad bij Motor Venray: de nieuwe Kawasaki W800!**

De Kawasaki W800 brengt tijdloze stijl en authentieke rijbeleving samen in een moderne klassieker. Geïnspireerd door de iconische W-serie uit de jaren ‘60, straalt deze motor pure nostalgie uit, gecombineerd met hedendaagse techniek en betrouwbaarheid.

De luchtgekoelde 773cc paralleltwin motor levert een soepele, karaktervolle rijervaring met dat onmiskenbare klassieke Kawasaki-geluid. De traditionele spaakwielen, chroomaccenten en de kenmerkende druppeltank maken de W800 een echte blikvanger. Toch is deze klassieker helemaal bij de tijd, met moderne functies zoals een assist- en slipperkoppeling, ABS en een comfortabel rijgedrag dat zowel in de stad als op lange ritten indruk maakt.

De Kawasaki W800 is nu direct uit voorraad leverbaar bij Motor Venray. Kom langs in onze showroom en ervaar zelf de charme van deze unieke motor. Neem contact met ons op voor meer informatie of een proefrit.

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiƫle kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion