De Ninja 650 combineert sportieve prestaties met dagelijkse bruikbaarheid. De middelzware Sport Tourer is geliefd onder zowel beginnende als ervaren rijders. Zijn koppelrijke 649cc parallel-twin in combinatie met het lichte rijwielgedeelte onderstrepen de sportieve aspiraties. Een comfortabele rijpositie, kuipwerk met geïntegreerd windscherm en laag verbruik maken het mogelijk om in comfort lange afstanden af te leggen. Kawasaki's geavanceerde Traction Control ondersteunt je bij sportief rijden en biedt maximale tractie in alle omstandigheden.
De Kawasaki Ninja 650 2025 is beschikbaar in de volgende kleuren:
Vloeistofgekoelde, parallele 2-cilinder 4-takt motor
Boring x slag
83 mm x 83 mm
Cilinder inhoud
649 cc
Comp. verhouding
10,8:1
Kleppen
8
Brandstof toevoer
Brandstofinjectie: 2 x Ø 36 mm met dubbele gaskleppen
Ontsteking
Vermogen
68 pk / 50.2 kW bij tpm
Max. koppel
64 Nm bij 6700 tpm
Koppeling
Natte multi-plaat koppeling, handbediend
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
2.438 (39/16)
Overbrenging
Gesloten ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
15 liter
Topsnelheid
ABS
ja
Frame
Trellis frame, hoogwaardig staal
Vering voor
41 mm telescopische voorvork, veerweg 125 mm
Vering achter
Horizontale back-link, met instelbare veervoorspanning, veerweg 130 mm
Remmen voor
Dubbele semi-zwevende 300 mm remschijven. Remklauw: Dubbele zuiger
Remmen achter
Enkele 220 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger
Voorband
120/70ZR17M/C (58W)
Achterband
160/60ZR17M/C (69W)
Wielbasis
1410 mm
Lengte
2055 mm
Breedte
740 mm
Hoogte
1145 mm
Zithoogte
790 mm
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Beschrijving
Kawasaki produceert een breed scala van high-performance Motorfietsen, ATV's, Mules en Jetski's®. Kawasaki Benelux is verantwoordelijk voor de distributie van deze producten en diensten in de Benelux. Voor meer informatie: www.kawasaki.nl
Wist u dat: In de motortaal "Chief" betekent: 1200CC zijklep v-twin motorfiets van het merk Indian, die vanaf de introductie in de herfst van 1921 immens populair is geweest onder de gemotoriseerde politie in de Verenigde Staten, met name in New York City. De Chief is een grote uitvoering van het sinds 19x2 bestaande model, de Indian Scout. Tot 1936 had aartsrivaal Harley-Davidson geen model dat zich qua snelheid kon meten met de Chief, maar met de komst van
het type EL , een1000cc v-twin kopklepmotorfiets, bekend geworden onder de naam Knucklehead, revancheerde Harley-Davidson zich in dat jaar. De Chief onderging diverse gedaanteverwisselingen en deze robuuste en snelle motorfiets werd gemaakt tot de fabriek, gevestigd in Springfield, Massachussets, in 1953 ten onder ging. De laatste partij Chiefs werd geleverd aan de New Yorkse politie.