Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ER 6 N ABS - 2015

Garantie: Ja
6716 Km
Zwart
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te Koop: Kawasaki ER-6n (2015) – Slechts 6.716 km – Sportief, Stijlvol en Klaar voor de Weg! 🏍️

Op zoek naar een motor die zowel sportief als praktisch is? De Kawasaki ER-6n uit 2015 is de perfecte keuze voor wie houdt van krachtige prestaties in een strak en modern design. Met slechts 6.716 km op de teller is deze motor bijna als nieuw!

🔹 Bouwjaar: 2015
🔹 Kilometerstand: Slechts 6.716 km – een bijna nieuwe motor!
🔹 Motorinhoud: 649cc – krachtig genoeg voor dagelijks gebruik, maar niet te veel voor een instapmotor
🔹 Kleur: Zwart – klassiek, stijlvol en altijd tijdloos
🔹 Staat: Uitstekend – perfect onderhouden en klaar voor de volgende eigenaar
🔹 Geschikt voor A2-rijbewijs: De ER-6n is ideaal voor A2-rijders die op zoek zijn naar een sportieve motor met voldoende vermogen en wendbaarheid.


Waarom de Kawasaki ER-6n?

✅ Sportieve prestaties: De 649cc-twin levert een goede dosis vermogen, maar is toch toegankelijk voor zowel beginners als ervaren rijders.
✅ Perfect voor de stad: Dankzij het lichte gewicht en de scherpe handling is deze motor ideaal voor stadsverkeer en bochtige wegen.
✅ Strak design: De sportieve uitstraling en het minimalistische ontwerp maken de ER-6n een echte blikvanger.
✅ Comfortabel: Ondanks het sportieve uiterlijk biedt de ER-6n ook voldoende comfort voor langere ritten.

De motor staat in de vestiging Deventer






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Koude bougie" betekent: Een bougie behoort een juiste werktemperatuur te hebben, over het algemeen tussen de 400 en 800 graden Cel­sius. De werktemperatuur is afhankelijk van het soort motor­fiets en van het gebruik, bijvoorbeeld lang en hard rijden of rustig rijden. Een hoge belasting van het motorblok brengt al­tijd een hogere temperatuur met zich mee. Onder alle om­standigheden moet een bougie de zogenaamde zelfreinigings-temperatuur kunnen bereiken, waarbij de aanslag van half ver­brande olie of benzine geheel verbrandt. Dit is te zien aan de kleur van de elektroden die niet zwart maar lichtbruin tot grijs moeten zijn. Met letters o f cijfers op het porseleintje (isolator) van de bougie, of op het metalen deel daarvan, is de warmte­ graad aangegeven. Deze waarde heeft betrekking op de mate van warmteafvoer van de bougie. Is de warmteafvoer groter dan de opname, dan wordt gesproken van een koude bougie. Is de warmteafvoer lager dan de opname, dan is sprake van een warme bougie. De warmteafvoer vindt voor het grootste deel plaats langs de schroefdraad, de afdichtring en de metalen onderkant van de bougie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion