Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SCOUT BOBBER LIMITED + TECH - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
NARA BRONZE METALLIC (METALLIC)
indian - scout-bobber-limited-tech
indian - scout-bobber-limited-tech
indian - scout-bobber-limited-tech
indian - scout-bobber-limited-tech
indian - scout-bobber-limited-tech
indian - scout-bobber-limited-tech
indian - scout-bobber-limited-tech
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Te Koop Indian  Scout
Type : Bobber Limited + Tech 
Nieuw !
Motorinhoud : 1250 Cc
6 Versnellingen
Kleur : Nard /Bronze / metallic

Nieuwe Indian Scout Bobber Limited Tech
24 Maanden Garantie
Uit Voorraad Leverbaar
Een Uitgesproken Design Ontmoet Moderne Functies
In Een Toonaangevend Toach Screen , dat wordt Aangestuurd Door Ride Command 
Met Onboard Navigatie
Kom Deze Fantastische Motor Bewonderen In Onze Showroom
Mogelijkheid Tot Proefrit !
Prijs 20.890,-
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion