Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHIEF CLASSIC - 2015

Garantie: Nee
39680 Km
ZWART / CREME
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
indian - chief-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Indian Chief Classic
Bwj: 04-06-2015
Km stand: 39680km
Motor: 1811 cc 80pk
6 versnellingen
Zwart / Creme van kleur
Mooi en goed onderhouden
Windscherm
White wall banden met spaakwielen
Lederen zijtassen
Prijs: 17950,-
Incl service beurt
3 maanden garantie
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter, Kofferset, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion