Nieuwsbrief:

HONDA  NC 700 X DCT - 2014

Garantie: Ja
26000 Km
.
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 10054

De Honda NC 750 X DCT uit 2014 is een veelzijdige, betrouwbare en gebruiksvriendelijke allroad motor, ontworpen voor zowel stadsverkeer als toertochten.
De DCT (Dual Clutch Transmission) uitvoering beschikt over een automatische versnellingsbak met twee rijmodi (Drive en Sport), maar biedt ook de mogelijkheid om handmatig te schakelen via knoppen op het stuur.


Belangrijkste kenmerken:

Motor: 745cc, paralleltwin, vloeistofgekoeld


Vermogen: ca. 54 pk (40,3 kW) bij 6250 tpm


Koppel: 68 Nm bij 4750 tpm


Transmissie: DCT (automaat en semi-handmatig)

Verbruik: Zeer zuinig, gemiddeld tussen 1 op 25 - 1 op 30


Tankinhoud: 14,1 liter


Rijpositie: Rechtop en comfortabel, geschikt voor lange ritten


Gewicht: Ca. 230 kg rijklaar
NC 750 X DCT met sportieve uitlaat en carbon handkappen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Urk
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Koude bougie" betekent: Een bougie behoort een juiste werktemperatuur te hebben, over het algemeen tussen de 400 en 800 graden Cel­sius. De werktemperatuur is afhankelijk van het soort motor­fiets en van het gebruik, bijvoorbeeld lang en hard rijden of rustig rijden. Een hoge belasting van het motorblok brengt al­tijd een hogere temperatuur met zich mee. Onder alle om­standigheden moet een bougie de zogenaamde zelfreinigings-temperatuur kunnen bereiken, waarbij de aanslag van half ver­brande olie of benzine geheel verbrandt. Dit is te zien aan de kleur van de elektroden die niet zwart maar lichtbruin tot grijs moeten zijn. Met letters o f cijfers op het porseleintje (isolator) van de bougie, of op het metalen deel daarvan, is de warmte­ graad aangegeven. Deze waarde heeft betrekking op de mate van warmteafvoer van de bougie. Is de warmteafvoer groter dan de opname, dan wordt gesproken van een koude bougie. Is de warmteafvoer lager dan de opname, dan is sprake van een warme bougie. De warmteafvoer vindt voor het grootste deel plaats langs de schroefdraad, de afdichtring en de metalen onderkant van de bougie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion