Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Absoluut nieuwstaat verkerende Honda Golgwing 1800 met slechts 16709 kilometer (10381 miles) op de teller!
Deze Honda Goldwing zit zoals je van een Goldwing mag verwachten bomvol en is uitgerust met alle denkbare opties.
Track Support biedt complete service voor zowel straat- als racemotoren.
Voor onderhoud, servicebeurten, reparaties, bandenservice, kleding, advies, kop koffie en nog veel meer bent u bij Track Support op het juiste adres.
Het team van Track Support is reeds 30 jaar actief binnen de motorsport en werkt samen met toonaangevende leveranciers en partijen.
Naast de winkel, webshop, werkplaats verleent Track Support ook paddockservice op het TT Circuit Assen tijdens motorsportevents van CRT, CRExperience en het International Dutch Championship.
Bekijk onze zeer uitgebreide webshop: https://tracksupport.nl/ waarin u alles voor uw motor vindt plus een variatie aan scherp geprijsde occasion motoren.
U heeft de keuze tussen de motor zo meenemen OF met afleverbeurt à €150,00.
- Proefrijden - Mogelijk
- Thuis bezorgen - (Gratis binnen een straal van 50 km. van Assen)
Volg ons ook op onze social media:
Facebook : @Track Support
Instagram : @Track Support
Youtube : @TrackSupportRacing
Track Support BV
Ketellapperstraat 19
9403 VS Assen
Bel ons: +31 6 26260615
Mail ons: info@tracksupport.nl
Openingstijden:
Maandag: op afspraak
Dinsdag t/m Vrijdag : 09:00-17:30
Zaterdag : 10:00 - 16:00
Zondag: gesloten
Koopavond: op afspraak
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 12-kleps SOHC, 6-cilinder boxer |
Boring x slag | 74 mm x 74 mm |
Cilinder inhoud | 1832 cc |
Comp. verhouding | 9.8:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie met automatische choke |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 118 pk / 87 kW bij 550 tpm |
Max. koppel | 167 Nm bij 4000 tpm |
Koppeling | Natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen (incl. overdrive en elektrische achteruit) |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 25 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | 45 mm telescoopvork met anti-duikinrichting, 140 mm veerweg |
Vering achter | Pro-Link Pro-Arm met elektronisch instelbare veervoorspanning, 105 mm veerweg |
Remmen voor | Twee 296 x 4,5 mm hydraulisch bediende zwevende remschijven, 3-zuiger remklauwen, ABS en sintermetalen remblokken |
Remmen achter | 316 x 11 mm geventileerde remschijf met 3-zuiger remklauw, ABS en sintermetalen remblokken |
Voorband | 130/70 R18 (63H) |
Achterband | 180/60 R16 (74H) |
Wielbasis | 1690 mm |
Lengte | 2635 mm |
Breedte | 945 mm |
Hoogte | 1455 mm |
Zithoogte | 740 mm |
Drooggewicht | 363 kg |
Leverbare kleuren | Billet Silver Metallic, Black-Z, Cabernet Red Metallic |
Beschrijving | Zijn machtige verchroomde en superzachte zescilinder boxermotor levert een imposante acceleratie en erg veel trekkracht, terwijl zijn verfijnde aluminium frame, voorvork met lange veerweg, instelbare achtervering en lage zwaartepunt garant staan voor een perfecte handelbaarheid. En dan is er natuurlijk de luxe uitrusting van de Gold Wing, met onder meer de achteruitversnelling en cruise control, samen met de enorme bagageruimte. |
 | Assen, Drenthe |
 | 06-26260615 |
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets
te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW ,
die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide,
waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken