Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Honda CB 650 F ABS
- ABS
- Barend spiegels
- Valblokken
- Verstel en inklapbare handels
- LED knipperlichten
- Korte kentekenplaathouder
- Gear indicator
- Akrapovic systeem Optioneel
Wij hebben een mooie selectie prachtige motorfietsen met een frisse prijsstelling !!
Van dinsdagmiddag tot vrijdagmiddag 13.00 tot 17.30 uur
Woensdags van 13.00 tot 20.00 uur
Zaterdags van 09.00 tot 16.00 uur
Altijd even bellen voordat u wegrijdt om teleurstellingen te voorkomen
06-25457013
Select Motors Apeldoorn
Loudonstraat 75
7332 BA Apeldoorn
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt, 16-kleps DOHC 4-cilinder in lijn |
Boring x slag | 67 mm x 67 mm |
Cilinder inhoud | 649 cc |
Comp. verhouding | 11.4 : 1 |
Kleppen | 16 kleppen DOHC |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 86 pk / 64 kW bij 11000 tpm |
Max. koppel | 63 Nm bij 8000 tpm |
Koppeling | Natte meerplaten |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.3 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Staal,diamant |
Vering voor | 41 mm telescoopvork, 120 mm veerweg |
Vering achter | Monoshock schokdemper met instelbare veervoorspanning, veerweg 43,5 mm |
Remmen voor | 320 x 5.0 mm dubbele hydraulische schijf met tweezuiger remklauw, sintermetalen remblokken en ABS |
Remmen achter | 240 x 5.0 mm enkele hydraulische schijf met enkelzuiger remklauw, kunststofremblokken en ABS |
Voorband | 120/70/17 |
Achterband | 180/55-ZR17 |
Wielbasis | 1450 mm |
Lengte | 2110 mm |
Breedte | 775 mm |
Hoogte | 1120 mm |
Zithoogte | 810 mm |
Drooggewicht | 208 kg |
Leverbare kleuren | Sword Silver Metallic / Pearl Metalloid White / Mat Gunpowder Black Metallic / Pearl Queen Bee Yellow / Candy Rosy Red / Ross White |
Beschrijving | CB650F. Sterk in vorm en functie.



Blik op de weg en fun in het verschiet: de CB650F stelt alle wegen open. De enige voorwaarde is dat ze geasfalteerd zijn. Dan staat niets je in de weg om de stoere, wendbare allrounder eens goed de sporen te geven. Dat al die fun gepaard gaat met minimale gebruikskosten, maakt van de CB650F een absolute topper in de middenklasse.

Het kloppende hart van deze machine is een nieuw ontwikkelde viercilinder met een cilinderinhoud van 649 cc die inzake werking, toerenvriendelijkheid en efficiëntie zijn gelijke niet kent. Een vlotte zesversnellingsbak, dynamisch afgesteld rijwielgedeelte en veilige ABS-remmen zorgen er mee voor dat de slechts 208 kg zware machine perfect onder controle te houden is.



Design: uniek!



Opvallend en gespierd: de CB650F oogt als een moderne streetfighter. Met korte overhangen en een gedrongen, duikende vorm ziet hij eruit als een roofdier dat klaar is voor de sprong. De viercilinder komt volop tot zijn recht. Bovendien is dit een bijzonder mooie verschijning, want hij wordt nagenoeg uitsluitend gekoeld door inwendige leidingen in plaats van storende slangen. De imposante einddemper past perfect bij de strakke look van deze motorfiets.

Motor: pittig!



Presteert even goed als hij oogt: het nieuwe viercilinderblok van de CB650F brengt een sportieve 87 pk op de weg en presteert altijd even soepel over het hele toerenbereik. Naast een hamonieuze werking overtuigt deze krachtbron ook door zijn efficiëntie, die dankzij ultramoderne technologie zoals bv. PGM-FI injectie een rijbereik van meer dan 350 kilometer met een volle tank garandeert*.

* Honda-meetwaarden conform WMTC.



Rijwielgedeelte: wendbaar!



De CB650F overtuigt door zijn lichtvoetigheid - niet alleen omdat hij zo licht is maar ook omdat hij zo licht te besturen is. Beide zijn te danken aan het sportieve rijwielgedeelte, dat o.a. bestaat uit een aluminium swingarm, monoshock-vering en 41 mm telescoopvork. ABS-remmen garanderen een optimale vertraging zonder wielblokkering.

Cockpit: slim!



Overzichtelijk: de cockpit van de CB650F is mooi ingedeeld. Links zitten een digitale snelheidsmeter en toerenteller, rechts de brandstofmeter en klok alsook de nodige controlelampjes. Een Wave-contactsleutel, HISS-beveiliging (Honda Ignition Security System) en centraal opgestelde controlelampjes voor richtingaanwijzers en grootlicht ronden het instrumentarium af.



 |
 | Apeldoorn, Gelderland |
 | 06-25457013 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken