Nieuwsbrief:

HONDA  CB 600 F HORNET - 2009

Garantie: Ja
26539 Km
Zwart
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda CB 600 F HORNET

Bouwjaar 2009

km stand 26539

ABS .. gear indicator..donker kuipruitje... verstelbare rem en koppeling handel...  valdoppen

Supernette motor e technisch perfect in orde

Deze motor is bij ons ingeruild .. helemaal nagekeken en voorzien van nieuwe vloeistoffen en filters, Staat dus helemaal  start klaar 

3 maanden garantie

Inruil is mogelijk
  • Deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten )

    Inruil en financiering mogeliijk.

    Altijd incl. 7 dagen gratis allrisk verzekering.

    3 maanden garantie 

    Otomoto is dé motorzaak en autogarage in Ten Boer, nabij Groningen. Bij ons kunt u terecht voor motorverkoop, auto- en motoronderhoud, reparaties en winterstalling. Daarnaast beschikken we over een moderne wasstraat en wasbox voor een complete verzorging van uw voertuig. Wij helpen klanten uit Ten Boer, Groningen en omstreken met alles voor hun motor of auto – snel, vakkundig en persoonlijk

    www.otomoto.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Otomoto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion