Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  V-ROD MUSCLE VRSCF - 2010

Garantie: Nee
29440 Km
VIVID BLACK
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
harley-davidson - v-rod-muscle-vrscf
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Garantie: Geen

Verkoop in opdracht van een klant; in zeer goede staat verkerende Harley-Davidson V-rod Muscle VRSCF van 2010:

Vivid Black;
29.440 km (5HD);
ABS;
KessTech regelbare uitlaatdempers;
Navigatiehouder;
Handvatverwarming;
Sidemount kentekenplaathouder;
Druppellader-aansluiting;
HD-Alarm met 2x FOB.

Deze V-rod Muscle is absoluut schadevrij, technisch 100% in orde, optisch een ‘9-' op een schaal van 1:10.

= Bedrijfsinformatie =

Onze prijzen zijn marktconform. Daarom a.u.b. geen berichten sturen met biedingen, de vraag naar de uiterste prijs of waar de motor voor weg kan.

Voor een bezichtiging en/of proefrit bel 06-22829608 om teleurstellingen te voorkomen. Let wel:
- Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de motorfiets eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen;
- Een proefrit is mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Indien er sprake is van inruil neem deze motorfiets dan mee zodat we van te voren de inruilwaarde kunnen bepalen.

Zie de website voor de andere op voorraad zijnde Harley-Davidson motoren uit de Sportster, Dyna, Softail, Touring, V-rod en Adventure familie en de inruil- en financieringsmogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
US Bikes
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion