Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER XLH 1200 - 1998

Garantie: Ja
31000 Km
GRIJS
harley-davidson - sportster-xlh-1200
harley-davidson - sportster-xlh-1200
harley-davidson - sportster-xlh-1200
harley-davidson - sportster-xlh-1200
harley-davidson - sportster-xlh-1200
harley-davidson - sportster-xlh-1200
harley-davidson - sportster-xlh-1200
harley-davidson - sportster-xlh-1200
harley-davidson - sportster-xlh-1200
harley-davidson - sportster-xlh-1200
harley-davidson - sportster-xlh-1200
harley-davidson - sportster-xlh-1200
harley-davidson - sportster-xlh-1200
harley-davidson - sportster-xlh-1200
harley-davidson - sportster-xlh-1200
harley-davidson - sportster-xlh-1200
harley-davidson - sportster-xlh-1200
harley-davidson - sportster-xlh-1200
harley-davidson - sportster-xlh-1200
harley-davidson - sportster-xlh-1200
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1998

Leuke 95 anniversary XL1200 sporster.
Motor niet origineel maar nette
staat. Loopt en rijd fantastisch.
Achterband is nog 1e montage en is
aan vervanging toe

= Bedrijfsinformatie =

Al onze motoren worden geadverteerd incl.
garantie. Onderhoudsbeurt gewenst? Dan verlengen wij de
garantie naar minimaal 6 maanden en maximaal 24 maanden.
Zie onze website voor de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Divmo Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion