Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER 1200 CUSTOM - 2000

Garantie: Ja
1041 Mls
Zwart
harley-davidson - sportster-1200-custom
harley-davidson - sportster-1200-custom
harley-davidson - sportster-1200-custom
harley-davidson - sportster-1200-custom
harley-davidson - sportster-1200-custom
harley-davidson - sportster-1200-custom
harley-davidson - sportster-1200-custom
harley-davidson - sportster-1200-custom
harley-davidson - sportster-1200-custom
harley-davidson - sportster-1200-custom
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer lage kilometerstand, grote beurt uitgevoerd.
Helaas is de motor vochtig gestald, waardoor het chrome wat aangeslagen is.
 
  • Ons aanbod van Harley-Davidson’s bestaat uit modellen uit alle lijnen. Sportsters: Iron, Low, Lowrider, Nightster XL1200N, 48, 72, XL1200 en XL883 etc. Dyna: Fat Bob FXDF, Street Bob FXDB, Wide Glide FXDWG, Low Rider FXDL etc. Softail: Fat Boy FLSTF, Breakout FXSB, Slim FLS, Heritage FLSTC etc. Touring: Street Glide FLHX, Electra FLHT, Ultra FLHTCHU V-Rod: Nightrod VRSC, Muscle VRSCF
  • MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken van lage kilometerstanden. Wij rekenen géén afleveringskosten. Inruil van uw motorfiets of auto is mogelijk.

    Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.

    Wij bezorgen tegen een kleine vergoeding uw motor aan huis! 
     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoLeo B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion