Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC - 2004

Garantie: Ja
81192 Km
RED / SILVER
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2004

Heb je De Harley-Davidson van je dromen gevonden, maak NU een afspraak voor een bezichtiging of eventueel een proefrit op je toekomstige H-D.

U kunt contact opnemen via 074-2040740 of info@oudemonninkmotors.nl

Zeer gave, goed onderhouden en mooie FLSTC Heritage Classic 1450 van 2004 met maar 81192 km op de teller afgelezen en in orginele staat en voorzien van veel extra's.
H-D is door ons nieuw geleverd en volledig onderhouden.

* Erg veel extra's
* Valbeugel
* Bagage rack
* Onderhoud is hier bekend

Onze standaard aflevering:

- Genoemde prijs betreft een rijklaarprijs inclusief grondige controle.
- Geen garantie ivm verkoop voor klant..
- Voertuig registratie
- 10 dagen Gratis H-D Insurance (Casco met Plusdekking )

De vermelde prijs van deze occasion is de standaardprijs. Wij adviseren u bij een gebruikte motor een afleveringpakket van € 395,- . Vraag onze adviseurs naar de voordelen van dit pakket. Het betreft een consignatieverkoop, inruil is beperkt mogelijk.

Financiering of Lease evt zakelijke Lease tegen aantrekkelijke voorwaarden.

Onze webshop : www.harleyoudemonninkonline.nl. Website : www.oudemonninkmotors.nl ook voor het huren van een Harley-Davidson.

Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag van 09.00 - 18.00u.
Zaterdag geopend van 09.00 - 16.00u.

HARLEY-DAVIDSON OUDE MONNINK MOTORS HENGELO
Rientjesoven 18, 7622 HG Borne 074-2040740 - info@oudemonninkmotors.nl -

Oude Monnink Motors sluit iedere aansprakelijkheid uit voor eventuele onjuiste specificaties.

Voor het voordelig verzekeren van Uw Harley-Davidson kunt U een offerte aanvragen bij Harley-Davidson Insurance Services www.hd-i.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oude Monnink Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion