Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Altijd ruim 40 Harley-Davidson's op voorraad bij MotoXpert Exclusive te Dronten. Compleet met volledige voertuig VIN historie erbij aanwezig en kilometer controle !!! Wij staan voor garantie en zekerheid.
Uiterst fraaie en in nieuwstaat verkende Fat Boy aangeboden, voorzien van zeer veel mooie opties en de prachtige CVO wielen maken hem helemaal af. Een ware eye-catcher en een plezier om op te rijden.
Harley-Davidson FLSTFI Fat Boy
€ 11.900,- of
€ 203,- p/maand *vraag naar de lease voorwaarden
Motor: 1.450 cc / 88" Ci Twin-Cam
Kleur: Parelmoer wit
Tellerstand: 20.917 Mijlen
Bouwjaar: 2004
Garantie: Ja
Opties en Accessoires:
• Incl. volledige service beurt
• Lederen zijtassen
• Vance & Hynes longshot uitlaten
• Sissybar
• CVO wielen
• Handvatverwarming
• Windscherm
• Recent voorzien van nieuwe spanners !!
• Valbeugel
• Highway steps
• Luxe floorboards
• Spotlight set
• Verchroomde voorvorken
• Toolbag
• Etc, etc, etc,.....
• 10 dagen Allrisk verzekering
Wij nodigen u van harte uit in onze showroom en vertellen u graag onder het genot van koffie of thee over onze merken en alle daarbijhorende service, werkplaats, financiering en garanties die wij u kunnen verlenen zodat u zorgeloos van de nieuwe motorfiets kunt gaan genieten.
Al onze motoren worden vakkundig gecontroleerd in onze uitgebreide werkplaats en afgeleverd met een standaard garantie die in overleg uitgebreid kan worden naar meerdere maanden of een jaar.
Trots op ons dealerschap CF MOTO en dat we specialist zijn in kwalitatieve gebruikte Harley-Davidson, Ducati en MV Agusta's.
Met vriendelijke groet en zien u graag,
MotoXpert Dronten, RDW erkend bedrijf.
Het Spaarne 18
8253 PE Dronten
Telefoon: 06 - 53 63 86 73
Whatsapp: 06 - 28 56 84 03
Website: www.motoxpert.nl
E-mail: motoxpert@motoxpert.nl
Openingstijden:
Maandag: Gesloten
Dinsdag : 10.00 - 17.00 uur
Woensdag : 10.00 - 17.00 uur
Donderdag : 10.00 - 17.00 uur
Vrijdag : 10.00 - 17.00 uur
Zaterdag : 10.00 - 15.00 uur
Zondag: Gesloten
Ook MotoXpert volgen op Facebook of Instagram? klik dan op onderstaande link en geef ons een like:
Facebook: www.facebook.com/MotoXpert.nl
Instagram: www.instagram.com/motoxpert.nl/
Wilt u de motor van uw dromen financieren? vul dan het formulier in:
https://www.motoxpert.nl/financiering.html
Trefwoorden:
Street Glide - Road Glide - Fat Boy - Dyna - Heritage - Breakout - Cross Bones - Sportster - Iron - Forty Eight - Road King - Electra Ultra - Springer - Tri - V-rod - Classic - Fat Bob - Street Bob - CVO - Special - Limited - Low Rider - Anniversary - Softail - Deluxe - Pan America - LiveWire - EVO - FLHX - FLHXS - FLTRX - FLTRXS - XXL - XL - XS - FL - FLHT - FLHTK - FLHTKL - FLSTF - FLSTFB - FLSTC - FXDL - FXDB - FXDC - FLHTC - FLHTCU - FLHTCUI - FLHR - FLHRC - FXSTC - FLSTN - XR - 88 - 96 - 103 - 107 - 110 - 114 - 883 - 1200 - 1340
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | luchtgekoelde viertakt 45° v-twin |
Boring x slag | 95,3 mm x 95,3 mm |
Cilinder inhoud | 1.449 cc |
Comp. verhouding | 8,8 : 1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | injectie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 63 pk / 47 kW bij 5.400 tpm |
Max. koppel | 101 Nm bij 3.800 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 10/11 |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 180 km/u |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | niet instelbare 41,3 mm telescopische voorvork, veerweg 130 mm |
Vering achter | qua veervoorspanning instelbare stereodempers, veerweg 110 mm |
Remmen voor | enkele 292 mm schijf |
Remmen achter | enkele 292 mm schijf |
Voorband | MT 90 B 16 |
Achterband | 150/80 B 16 |
Wielbasis | 1.630 mm |
Lengte | 2.396 mm |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 645 mm |
Drooggewicht | 307 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De Fat Boy heeft treeplanken aan beide kanten. Andere aspecten van de Fat Boy zijn de zwartkleurige motor met chromen deksels, brede voorvork, volle wielen, stijl hardtail met verborgen horizontale achterschokdempers en grote chromen koplamp. |
Importeren
U bent al enige tijd op zoek naar die ene motor maar kunt hem niet vinden in Nederland en zelf importen is voor u een onbekende weg. Dan helpen wij u graag bij zowel het vinden als het importeren van uw droommotor.
Inkoop
Wij kopen graag uw motor in, omschrijf in het reactieformulier zo compleet mogelijk uw motor. Vermeld duidelijk merk, type, opties en km. stand in en voeg duidelijke foto’s erbij. Wij reageren dan terug met onze bieding.
Bemiddeling
Zoekt u iets exclusiefs, een anders-dan-anders occasion? Dan bent u bij ons op het goede adres. Ook als wij de motor van uw dromen niet hebben staan kunnen wij samen met u in onze database kijken wat andere op voorraad hebben.
 | Dronten, Flevoland |
 | 06-53638673 |
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets
te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW ,
die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide,
waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken