Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY FLSTFI - 2002

Garantie: Ja
19186 Km
.
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Harley Davidson 88 FLSTFI Fat Boy


- Kenteken: 64-MX-FJ
- Merk: Harley Davidson
- Model: Chopper
- Tellerstand: 19186 KM
- Bouwjaar: 2002
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 1449 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 46 kW / 63pk
- Ledig gewicht: 320 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar


Veiligheid

- Alarmsysteem

Overige

- Hellingshoeksensor


Deze Harley Davidson Fatboy is in nette staat. De motor ziet er stoer uit door de twotone kleurstelling. motor is goed onderhouden. alles werkt naar behoren. De motor loopt perfect.
alles is gecontroleerd en de ketting spanners zijn gecontroleerd

Een filmpje van de lopende motor is beschikbaar. Mocht u geïnteresseerd zijn, dan hoor ik het graag. 


3 maanden garantie (met ingang van april 2025)
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)

Inruil van uw motor is mogelijk.
Reserveren van een motor is alleen mogelijk d.m.v. een aanbetaling. 
_________________________________________________________________________________________

Wij zijn EVO Motorcycles. Een occassiondealer voornamelijk gespecialiseerd in de Harley Davidson EVOlution motoren, oftewel de EVO’s. Deze zijn gebouwd van 1984 tot 1999. Wij hebben een ruime voorraad Harley’s staan in onze showroom op De Lange Baan 2a in Wommels.

De EVO-motoren zijn een begrip onder de Harley-kenners en staan ook wel bekend als de beste motoren van Harley. Dat maakt de EVO-motoren waardevast en we zien ze in de toekomst alleen maar in waarde stijgen! Hierdoor zijn de motoren niet alleen leuk om te bezitten, maar zijn ze ook nog eens een goede investering.  

Wij zijn op vrijdag en zaterdag geopend. Daarnaast zijn wij geopend op afspraak. Bel of app ons en wij zetten de koffie klaar!

Van Harte Welkom!

Evo Motorcycles
De Lange Baan 2A
8731 DZ Wommels
0619580054
info@evomotorcycles.nl

www.evomotorcycles.nl/

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
Alarmsysteem, Hellingshoeksensor, Alarm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
EVO Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion