Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER - 2010

Garantie: Ja
35636 Km
Zwart
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
ducati - monster
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nu te koop bij AD Motoren: Ducati Monster 1100 2010 – Karaktervol, Rauw en Klaar voor de Zomer

 

Ben jij op zoek naar een pure naked bike met Italiaanse flair, brute koppel en een unieke uitstraling? Deze Ducati Monster 1100 uit 2010 is een echte rijdersmotor met een indrukwekkende lijst aan extra’s en een goed onderhouden geschiedenis. Met zijn luchtgekoelde L-twin motor en lage gewicht biedt deze Monster een ongefilterde rijervaring die elke bocht bijzonder maakt.

 


Kenmerken:
  • Bouwjaar: 2010

  • Model: Monster 1100

  • Kilometerstand: 35.636 km

  • Kleur: Zwart met rode accenten 

  • Rijklaar gewicht: ca. 188 kg

  • Vermogen: 71 kW / 96 pk


Extra’s & Accessoires:
  • Barracuda rem- en koppelingshendels

  • Bar-end spiegels

  • Doorzichtige koppelingsdeksel

  • Duo seat cover

  • Spark uitlaatsysteem (fantastisch geluid!)

  • Rizoma rem- en koppelingsvloeistof reservoirs

  • Kbike koppelingscilinder

  • Cobrra automatisch kettingsmeersysteem

  • Speciale 2-kleuren velgen

    Deze prachtige motor heeft waarschijnlijk nog extra's die wij zijn vergeten te benoemen!



Onderhoud & Staat:
 

Deze Monster heeft bij ons in de werkplaats net een grote beurt gehad waarbij de distributieriemen zijn vervangen – een belangrijk onderhoudspunt bij Ducati’s. De motor staat rijklaar en is technisch in topstaat. Starten, rijden, genieten – zonder zorgen.




Waarom deze Monster 1100?
 

De Monster 1100 is een echte klassieker binnen het Ducati-gamma. Licht, krachtig en met dat onmiskenbare droge Ducati-geluid. Geen overbodige elektronica, maar puur mechanisch rijplezier. Combineer dat met de vele stijlvolle en functionele upgrades, en je hebt een unieke naked bike die opvalt, rijdt als een beest en tegelijkertijd betrouwbaar is.


Bij AD Motoren bieden we verschillende garantiepakketten aan voor gebruikte motoren. Zo bepaalt u zelf hoeveel zekerheid u wilt. AD Basis Garantie (3 maanden) Meerprijs: €199,-

  • Dekking op het motorblok en versnellingsbak Maximaal 5.000 km vanaf aankoop
  • Afleveringsbeurt met controle van vloeistoffen
  • Controle van alle slijtagedelen
  • Grondige poetsbeurt
  • Kenteken overschrijving

AD Plus Garantie (6 maanden)Meerprijs: €499,-
  • Dekking op het motorblok, versnellingsbak en elektronische componenten Maximaal 10.000 km vanaf aankoop
  • Afleveringsbeurt met controle van vloeistoffen
  • Controle van alle slijtagedelen
  • Grondige poetsbeurt
  • Kenteken overschrijving

 

  • Inruil en financiering mogelijk. Neem contact op voor de mogelijkheden.


    AD Motoren
    Lijnbaan 65
    1969 ND Heemskerk
    email: info@admotoren.nl
    telefoon: +31 6 51678695 (ook WhatsApp)

    LET OP: Wij zijn uitsluitend op afspraak geopend.


    Belangrijke informatie
    Bij AD Motoren besteden we veel zorg aan onze advertenties. Toch kunnen kleine fouten niet volledig worden uitgesloten. Hier kun je geen rechten aan ontlenen.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ad Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion